3 dagar kvar

Hade täkt mig att jag skulle blogga röven av mig nu när man var ledig men man har ju blivit så jävla lat. Krävs en övermänsklig ansträngning för att trycka ner varje tangnent. Men nu är det snart över. Som tur är så ska det bli rätt kul å jobba.

Igår fixade jag biffen med bloggen. Om några dagar så kommer det hagla in besökare. Det var så att jag satt på bulls och kränge revben när NTV(Nissan TV) kom fram och frågade om det var ok om dom fick ställa lite frågor och filma mig. Tyvärr så hade jag inte mina K-boys där för då hade jag nog haft modet att promota bloggen lite. Dom frågade lite om hur maten var och jag drog några klassiker ur Campino reklamen, eller kanske inte. Förhoppningsvis så blev det bra, jag har ju skämt ut mig på TV förut (Fråga CJ).



 
//Jenna

Kommentarer
Postat av: Calle

Haha, skämt ut dig? Tomas Sivertsson har ju bra seger... Eller hur? ;)

2009-07-16 @ 16:29:51
Postat av: Joakim

Såg dig på tv det där gjorde du ju riktigt bra kan nästan tror att du jobbade för tvshop med alla dina posetivaord=)

2009-07-19 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0