8 arbetstimmar kvar...

Nu är det inte långt kvar till semestern man kan nästan ta på den. Började med att värma upp lite inför den så man inte stuka sig. Det hela började med en öl och en hawai på pizzerian på lillatorg. Efter det förflyttade vi oss till morfars uteservering. Började lite så där när jag skulle beställa andra ölen i baren, sa bartendern till mig att du ska nog inte kolla på henne när du beställer av mig! Men baaahm, vad han fick när jag bara helt lugnt och stilla svarade att hon var lite mer att titta på=) Sen blev han paff och ställde fram en San Miguel med lime när jag hade beställt en Corona, men det rättade han till. Efter några öl blev det dax att tömma ut lite av det. Och inne på toaletten hade det en spegel som man stod och tittade in i när man kissade och såg hela paketet! Vilket gjorde att man passade på att posera lite i speglen! Som sedan vid tvättningen av händerna blev ganska jobbigt då man ser att det är ett fönster där och om man går i trappan i andra ingången kan se rak ner till den speglen där man kunde se allt. Väldigt spännande nästa gång sitter jag nog ner;)

Här kommer några bilder som är tagna tidigt på kvällen.






Pl du gjorde mig väldigt besviken idag. Höll på att avboka min semester!
Men 3 gånger så glad blev jag när du sa att du skojade!!!
Nästa vecka vila vi upp oss;)

//EN BABAS SOM LÄNGTAR EFTER 16.00 I MON! DÅ KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0