!

Dagen var lite jobbig att slå ihjäl då man gick upp rätt tidigt. Men gick ändå helt skapligt. Började med en snabb runda på stan för att sedan ta oss vidare till eurostop men på vägen dit fick vi ett samtal och körde till stadsbondgården. Inte speciellt kul men vi dödade iaf lite tid. Sen en runda på eurostop eller rättare sagt in på systemet och ut igen. Sen tryckte vi lite kebabhouse. Efter det en runda ner till Japan och spelade en runda där kan säga att jag inte var i form hade 87 slag och Pl hade 47 och han var missnöjd hehe. Jag var rätt nöjd med min runda ändå;) Sen blev det en lite runda till WW för att ha stödsamtal med Kim=) Nu väntar jag återigen på Pl för vi ska knalla ner till uteserveringen och trycka lite mat och ett par öl.




Boråsdjurpark i morgon?
//Babas

Kommentarer
Postat av: Calle

Varför besöka stadsbondgården? Min mammas skolklasser brukar åka dit...

2009-07-15 @ 20:10:56
Postat av: Babas

För min och Pl´s sida var det att döda tid, för Niddes att han i bland måste göra saker som han kanske inte vill. Och för Andrea var det att hon ville det var hennes idé. Men var ändå lite halv kul men hade räckt med 10 minuter;)

2009-07-16 @ 00:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0