Hade glömt hur kul det kunde vara att köra bil!



I kväll åkte jag ut till vårt storagarage för att byta kylare på min lilla älskling Agda som hon mycket vackert heter (den röda). Har faktiskt inte hunnit komma på nåt bra namn till den andra än, kommer säkert helt naturligt när jag kör den för första gången. Hur som helst när jag var ute och test körde den lite efteråt fattade jag vadför jag älskar henne. Hon och jag på landsvägarna är som Lady och Luffsen vid middagsbordet. Tyvärr hjälpte inte kylaren mitt problem så blir att renovera lite till hösten. Men men efter att jag inte har hållt på nåt direkt med de i vinter utan har lämnat över det till pappa fick jag nog upp ögonen lite för dem igen. Och kanske kommer ängna lite mer tid den kommande. Hoppas på fint väder i morgon då blir det biltvättning och kanske en picknick vem vet.i så fall kommer det lite bilder;)

//Babas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0