Heldag i Gbg

Hela dagen började med att Pl plockade upp mig halv 10. Knappt vaken började resan mot Gbg. Blev ett stopp i Varberg för att plocka upp en "full" Fidde trodde nästan han hade druckit på morgonen. Men efter att ha blåst i Dreggern som bara visade 0,12 så lugnade han ner sig en heldel. Sen blev nästa stopp på motorvägen hade hänt en olycka så. Vi hamnade efter i tids schemat. En snabb runda på 1,5 timmar i stan och de flesta kom tillbaka med kläpåsar. Lyckliga och glada körde vi mot Liseberg. Vilket också blev en liten tur då vi körde fel med Fidde fick snabbt oss på rätt väg du han hade kört fel på samma ställe tidigare. Riktigt mycket folk på Liseberg men va ändå nöjd med det vi hann åka vi stressade inte speciellt mycket vilket var skönt. Hade tyvärr ingen kamera med mig men Becca kanske kan maila över en bild på gänget, om det händer kommer den upp senare. Och nu är kroppen rätt trött. Dax att vila upp sig för sin sista semester vecka.

Här kommer bilder på mina fynd idag iaf. Så blir det en bild=)



Får ju inte glöma att jag sprang på en kille här i krokarna som jag trodde skulle råna mig eller nåt. Men han skulle bara fråga "Where can I fuck?" så fick förklara för han att det finns inga ställen man går till i Sverige för sånt. Han såg lite ledsen ute och gick vidare.

//Babas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0