Nu finns inte klockan längre=)

Nu är det semester och ingen stress på ett tag. Började det hela med en liten runda på systemet hade tänkt att jag skulle fira till det hela lite. Men när jag kom hem blev jag lite väl trött så tänkte ta mig en liten powernapp men slutade med en timmes sömn. Efter det var jag och hämtade mina bildelar så nu har man lite att göra i morgon. Sen blev det lite förfest hos Nidde. Trevligt som bara den alla var lugna för ovanlighetensskull. Hade tänkt gå hem efter den. Men Jimmy fick mig på andra tankar så vi gick till Morfars men där var mindre fest än vad det skulle ha varit i mitt vardagsrum. Så blev en Bud inne på Bulls i stället innan jag gick hem regnet förstörde nog denna kvällen!
Nu ska jag försöka sova lite, och ladda för ett nytt festförsök i morgon=)






//Babas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0