Skateboard!

ÅÅ idag har jag varit riktigt arg. Cyklade hem från gymmet, och helt plötsligt från en gräsmatta flyger de ut en skateboard som träffar mig på smalbenet och går under cykeln. Vilket innebär att jag kör över den med bakdäcket och håller på att trilla.

Blev så jävla arg så de första jag säger till killen är, vafan gör du!! och han säger förlåt. Men de stoppar inte mig. Jag säger, är du trög i huvet eller?!!? och han är helt jävla pantad i huvet och svarar: ja de är jag faktsikt, förlåt. Jag gav han arga blicken och ville smälla han på käften men svor lite mer åt han och cyklade iväg.

//Böte

Kommentarer
Postat av: Babas

Hehe najs story

2009-07-02 @ 22:20:21
Postat av: Calle

Har du blivit sur gubbe redan? :P

2009-07-02 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0