Spel i filmens värld

Jag tittade på transformers och terminator när jag var liten och jag älskade dem. Jag lekte med G.I. Joe och älskade dem. Men deras respektive filmversioner har gått från skit(Transformers 2) till okej(Terminator: Salvation) till skit igen(G.I. Joe). Nåt jag inte tittade på när jag var liten var filmen Tron. Visst jag har sett den och visst var den retro mysig men kan inte säga att jag älskade den. Men trots detta så blir jag alldeles upphetsad när jag ser trailern till uppföljaren, TRON: Legacy. Regin, effekterna och framför allt, musiken signerad Daft Punk(husgudar!) så blir jag lite pirrig i kroppen. Visst kommer väl även denna film krossa mina små förhoppningar men tills det händer så kan jag se trailern och drömma om den film den kunde ha varit.

Se själva, på hög volym, hq och full screen.


och på tal om typ män som sitter fast i spel i film spana in filmen gamer och känn kalkon vibbarna trots Dexter(Michael C. Hall)



Ja! Just det, tittade på Jackpot på tv4 sport innan idag, det är ett program i stil med det kvinnan som spyr av mensvärk sitter i. I detta program har man endast en whitebord i studion. I det programmet jag såg, hade kvinnan som var host råkat tappa sin klänning så att värsta porrkorsetten blottades. Inte nog med det, efter att ha skrivit upp ett av de felaktiga gissningarna vände hon sig om för att säga "Ring nu" då whiteboard tavlan välter och träffar henne i bakhuvudet. Hon spelar kall och låtsas som det inte har hänt resten av programmet. Kom ihåg var ni läste det först för det här kan nog bli nästa spy av mensvärk youtube hiten.

//Jenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0