Transporter 3

ÅÅÅÅ Jag rysser bara jag hör namnet.. Jag hade inget för mig idag och är bakis. Så jag tänkte jag skulle hyra lite ggoo film och bara slappa. Ja och som vanligt fanns de inga filmer på hemmakväll. Så de fick bli transporter 3...

Behöver jag säga mer?? snabbspolningar och dåliga kommentarer de är va filmen handlar om. Ja just de jag glömde att säga att han kör på ett tåg med sin audi. Och att han har en kroatia women med sig. Som är kåt och går på drogor.. aaaa GÖTT!!!

Det blir en transformes 2 av 5 möjliga...alltså en riktigt sjukt dålig film.

//Böte

Kommentarer
Postat av: Lev

Vad hade du väntat dig :P Det är ju bara ettan som är något att ha ;)

2009-07-29 @ 00:24:49
Postat av: Babas

Bakis vi 10 tiden på kvällen? Den bakfyllan kan ju bara finnas i huvudet. Du var ju ändå nyktrast=)

2009-07-29 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0