Vad gör jag uppe?

Vaknar av att telefonen ringer tror det är Pl, snacka på precis som det skulle vara Pl tills jag misstänker att det inte är Pl. Titta på telefonen och ser att det inte är Pl var nog rätt trött =) Men skulle ändå upp så det var rätt lugn trodde det skulle vara strandväder men det var det ju inte så nu har man gått upp helt i onödan. Skulle behöva sova så min förkyllning släpper. Men men. Rätt vad det var så stod polisen här med dragna pistoler men var lugnt var inte mig det skulle gå in till då hade det nog räckt med att knacka på dörren. Nä nu vänta jag på Pl få se vad vi ska hitta på men antar att det blir en sväng i stan för skulle behöva lite panodil.

Har varigt lite dåligt med inlägg på sistone men har inte haft så mycket tid att blogga på. Men kommer väl nån dag när jag summera hela veckan med bilder.

Ses i dimman=)
//Babas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0