11 dagar kvar part 2

Även jag ska ju springa göteborgsvarvet och det ser inte mycket ljusare ut för mig heller. Hade en hel veckas uppehåll från löpning eftersom jag hade känningar i benet(förmodligen benhinneinflamation trodde jag). Dock tränade jag karate och lyckade skada mig ytterligare. Idag gick jag till sjukgymnasten för att få svar vad som hänt. Det visade sig att "skadan" i benet inte var en benhinneinflamation utan det berodde troligvis på att någonting jag inte kommer på vad det heter i benet var för smått. För att åtgårda detta krävs kanske en opperation eller vad han sa, jag slutade lyssna när jag hörde opperation... Karateskadan var en sträckning i något fäste så ska var bara att vila. Sjukgymnastens råd var att springa men ta det lugnt med karaten till gbg-varvet är över, det får ses som ganska possitivt ändå. Vi får la se om 11 dagar...
//CJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0