118 100 svar på allt...


Förra sommaren älskade jag denna tjänsten, visst kunde ta lite tid i bland men man fick alltid svar.
Denna gången har jag en annan åsikt. Det är inte okej att vänta 25 timmar och 39 minuter för att bli idiot förklarad med "Om du kollar noga på spelarna så kommer du se detta". När de i själva verket inte har kollat noga då de inte hängde med på vad jag menade. Skärpning till er som jobba där.

21.31 07-maj-2009
Vadför har somliga i Svenska hockeylandslaget guld på hjälmarna och andra silver?

22.04 07-maj-2009
Hej! Vi har för tillfället kö och hantera din fråga s snart som möjligt. Tack för tålamodet! Mvh 118100

22.37 07-maj-2009
Tack för din fråga. Frågan ligger i vår internkö för vidare bearbetning och kan ta tid att besvara. Mvh 118100

23.12 08-maj-2009
Det är faktiskt så att alla i det Svenska hockeylandslaget har blåa hjälmar utan målvakten som har en egenmålad hjälm. Om du kollar noga på spelarna så kommer du se detta.

Min slut sats av det hela är att du vill få snabba svar ställ inga svåra frågor. Spara i stället dina 18kr och försök få din kompis att ta reda på det för en tia det är ingen Big Deal.

Bättre att posta det sent än aldrig 
//Babas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0