2 och 1 halv timma sömn mummmmsss!!!

ÅÅÅ sikka idioter de bor i detta huset!! inatt vid 2 tiden har de stått en slyna och skrikit "jag kommer krossa fönstret om jag inte får komma in!!" hon stod säkert och skrek de i en timma till sin kille.. Sen kom han ut och va antagligen påverkad och de blev ett jävulskt liv!! de fortsatte väl till ca 4-5 på morronren med att försöka lösa sitt problem..

Sen bestämde sig slynan för att åka till oskarstöm med taxi och sova där.. Sen en kvart efter de blev tyst och jag tänkte fy fan va skönt då kan jag få en timmas sömn till iaf innan jag ska upp.. Nä då vaknar de ovanpå! Hör som vanligt deras jävla mobiltelefon låta.. 

Ja va ska man säga de är bara att ta en snara och gå ner i källaren! 

Nu ska jag jobba!! 

Ha de bra slynor!!

//Böte 

Kommentarer
Postat av: Calle

Haha

2009-05-09 @ 10:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0