Ännu mer olycksfall på jobbet skratta bäst som skratta sist....

 Klockan är runt halv 4 inte många minuter kvar att jobba. Men ska ändå göra lite till. Ska ta ett nytt verktyg på släppet och når inte riktigt det så ställer mig lite mellan bilen och släppet och vad händer Bruno trycker på gasen och slash min höft samt framsida av lår får sig en smäll och christian få sin fot överkörd. Verkligen det man behöver nu inför göteborgsvarvet. Så nu sitter man och fyller i en rapport för olycksfall verka inte vara verken min eller den själv utnämde festarens dag i dag.
Aj fan.


// Babas


Kommentarer
Postat av: Calle

Hehe, snällt av Bruno och trampa på gasen ;)

2009-05-11 @ 18:20:24
Postat av: jimpa

Aj aj, så calle ska vinna göteborgsvarvet ändå????

2009-05-11 @ 19:52:51
Postat av: Babas

så om jag ska hoppa på ett ben runt ska jag vinna. vinna är det ända som räknas.

2009-05-11 @ 21:18:37
Postat av: Calle

If you not first you are last! Kom ihåg det :)

2009-05-11 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0