Borrning i betong I love it!

Efter en väldigt på frestande dag är en nattssömn välbehövd. Tänkte jag och släppade mig hem i tid i natt. Väl hemma fanns bara en tanke sömn. Samma tanke hade jag klockan 10 i 10 när nån i huset började borra och självklart kunde man inte sova mer. Men sen tystnade det och jag försökte få nån timme mer sömn i soffan, lagom tills ögonen började stängas började de igen. Detta resulterade i att man varit lite halv seg hela dagen. Blir ju inte piggare av att jag ska hämta min cykel och har råkat glöma nycklarna hemma. Men vad gjorde det mamma och pappa gillade lite korv på dagen så det blev min frukost. Sen pallrade jag mig hem igen utan cykel och slappade lite tv. Innan jag tog mig hem till Niklas och käkade lite kinamat smaskigt. Älskar livet nu när man inte behöver käka pasta längre.
Nu känner jag mig typ död och ska snart slänga mig i sängen.

Tack för en trevlig gårdag boys.

//Babas


Kommentarer
Postat av: jimmet

varför borras det alltid i betong när man ska sova/sover.. den är förjävlig!!

2009-05-18 @ 10:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0