Bötes födelsedagsfest...

blev en riktigt lyckad tillställning. Det bjöds på cheesecake som slank ner fint, synd bara att man varit på kalas innan och käkat massa. Hälsningen från Sveriges stolthelt Puma Swede uppskattades av Böte! Kvällens dryck blev helt klart min Green Goblin Cider, tänk er kolsyrat vittvin, mums! Efter att diverse alkoholhaltiga drycker förtäras marcherad vi in till stan. Vi gick till Caféet, där var trevligt! Jag beställde in dricka på engelska, mycket underhållande. Vistelsen på Caféet var trevlig och jag träffade ett flertal "gamla" bekanta. Vid 02.00 gick vi hem. Vi slank inom Donkan och tog med oss maten och käkade den på vägen. Jag och Böte gick hem till honom och skulle "sova" ;) men hans papmacheväggar gjorde det till en svårare uppgift än vad det låter som...Efter klockan sju någongång ringer hans grannes väckarklocka, och gissar vem som mer vaknade av den, stäng av VIBRATORN ditt svin! Så till kvällens utmärkelser! Kvällens fylla: Alla var nog ganska jämna, svårt att utse en. Kvällens dryck: Återigen Green Goblin. Kvällens stämpling: Råkade Jens utför. Kvällens citat: Får nog bli mitt "Jag har ingen tjuga" Kvällens spya: Se foto nedan. Kvällens överraskning: Bötes granne som smyger runt vid huset och överraskar en så att det nästan pressades ut en droppe kiss. Se bild nedan.

Kommentarer
Postat av: Big Jay

Hehe, på metabilden där fotografen blir fotograferad ser det ut som ett samurajhugg som hugger av Bötes och Mattis huvuden, ungefär som i valfri anime.

2009-05-03 @ 19:33:31
Postat av: Andy.

Snygga dem är som pussas eller? Skulle kunna sträcka mig till snyggast i Halmstad.

2009-05-23 @ 23:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0