Dags att ta ställning!!

Ännu en skiten måndag avklarad!. Va fan är de med måndagar de är sssååå jävla tråkiga.

Nu är de dags för oss Kasslerpojkar att ta ställning! som alla såg fick jag ju en bild av Puma på min födelsedagsfest, Och nu tycker inte jag de är mer än rätt att vi ger henne något extra tillbaka.. Så min måndag har bestått av att packa upp kläder på jobbet och tänka på vad vi ska ge tillbaka till Puma.. 

Jag har kommit fram till att en bild på mig skulle inte va så spännande. Sen fick jag en genial idé. För att även göra lite promotion för Kasslerpojkarna så ska vi alla ha ett A4 papper framför en viss känslig del och fota oss. Jag hoppas verkligen att alla ställer upp för annars är de ju lite pinsamt. Puma kan ge sssååå mycket då bör vi med kunna ge henne lite!!!

Vill verkligen se i bloggen att alla tycker de är bra idé. Så riggar vi kameran i helgen.


//Böte

Kommentarer
Postat av: Tellram

Haha ni måste ju bara göra de! Hon blir ju ledsen om hon inte får något tillbaka!! =)

2009-05-04 @ 23:03:52
Postat av: Tellram

Klart ni ska ställa upp på det, Puma skulle bli så glad! Om ni inte gör de kanske hon inte ställer upp med en bild nästa år ... :.(

2009-05-04 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0