”Efterfest” i mitt pojkrum

Gårdagen avslutades med ett oväntat besök. Skulle köra Malin och Sara(tror jag :)) in till stan. Väl framme upptäckte vi att stan var lika död som bockstensmannen. Vad gör man då när kvällen är för ung för att avslutas? Jo man avslutar den på mitt pojkrum. Där satt vi och kollade en stund på True Lies och självklart lyckas man pricka in bästa scenen i filmen, nämligen strippscenen med Jamie Lee Curtis. Fy fan va ful hon är men vilken kropp klockrent exempel på en ”paperbaghoe” alltså en tjej med snygg kropp men med ett utseende bara ens mamma kan älska. Sen satt vi och pratade en stund innan kvällen vart över. Oväntad kväll kan man lugnt säga ;)Nä nu ska jag göra något vettigt. Vi hörs!

//CJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0