En helt vanlig skoldag...

Kom till skolan vid 10. Gick och pratade med en lärare som skulle hjälpa oss med en beräkning på en fjäder. Efter detta slappades det fram till lunch. Sedan lunch. Åt två kyckling klubbor. Detta resulterade i flott över hela ansiktet, trevligt! Sedan var det dags att fortsätta "arbeta". Pillade lite på rapporten som ska in på måndag med gav upp efter 5 min. Efter det satt jag och väntade på vår handledare som skulle kommit vid 15. Under tiden så räknade jag lite på en fjäder. Dock utan framgång. Vid 16 kom handledaren och sa att hon skulle på möte. Kul. Stack hem 16.30. Så på 6,5 timmar jobbade jag kanske effektivt 1 timma. det är ungefär vad man brukar prestera en helt vanlig dag :)

//CJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0