Inga kräkningar som tur är...

I dag skulle jag ta upp ett av mina små projekt och måla om ett träbord till blanksvart. Jag tänkte att det smidigaste skulle vara att spraya det. Så åkte iväg och köpte mig lite hobbyfärg. När jag hade målat ett tag hamnade jag i en härlig värld och kom på att man kanske skulle öppna lite och vädra. Väl ute i den friska luften läste jag vad som stod på burken och läste att den ej fram kallade kräkningar jävkla tur det. Men vadför skriva med det? Kanske för att folk tror att det framkalla det och stå därför över att köpa just denna färg jag kom iaf inte fram till nåt vettigt. Men vet där i mot att jag ska börja använda sådan färg i stängda rum istället för att dricka öl till helgen är nog bättre inför varvet;)



//Babas

Kommentarer
Postat av: Calle

De menar ju att man inte ska spy om man käkar skiten

2009-05-12 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0