Jag har en plan!

Gör ett litet snabbinlägg för att ni inte ska tro att jag vänt kasslerpojkarna ryggen. Ikväll stundar det flytt. Böte har anmält sig för tjänst. Hur är det med CJ och Babas, jag räknar med ert stöd. Jag har också kommit på en plan för att öka våra besökare med 278,5% genom att besöka våra största konkurrenter på blogg.se.  Mitt råd är att ni börjar skriva inlägg som endast innehåller texten "på jobbet" sen infogar ni en bild på era fötter och skriver hihihhi under. Detta är ett grepp som vår konkurrent Kenza använder i stor utsträckning och har ett eget tv-program nu. "If you can't beat'em. join em"

Lägger även till en bild som kan ge lite förklaring till namnet kasslerpojkarna.


//Jenna

Kommentarer
Postat av: Calle

Haha, nice

2009-05-08 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0