Kasslerpojkarna rullar på stan

Sitter hos babas nu. Babas och Böte sitter och smider planer inför framtiden. Vi kasslerpojkar plus Elsa minus Heino skulle ta en fika. Vi hade tänkt "chilla lite uteservering" som Babas brukar kalla det. Men där vart stängt så vårt enda alternativ var att sätte oss på Vattenporten. Vilket ställe! Fick sur grädde i min café mocha, luktade och smakade skit iaf. På tal om skit jag skulle gå på toa på Vattenporten men jag blev ganska snabbt osugen på att tillbringa en minut på toan...Eller vad säger ni? Ser stolen inbjudande ut?



Hela gänget minus Heino...

Schtek!

Jag råkade säga att Kenzas blogg sög, det skulle jag inte gjort...

Ha en bra fortsatt söndag!
//CJ

Kommentarer
Postat av: Heino

Det är bra att det uppehålls en standard här. Minst en toalettbild per månad tycker jag.

2009-05-10 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0