Kidz




All right, fylleinlägg. Jag kan stoltsera med att jag inte köpte några skivor 2008. Min kulturkonsumtion ligger på en högre nivå än någonsin tror jag, men mina betalningar når knappt upp till hundrakronorsstrecket. Mitt senaste biobesök var i samband med The Dark Knight-premiären, dvs nästan ett år sedan. That's right, precis så jävla snål är jag.

Jag kommer att tänka på min kusin - en 13-årig tjej. För henne är det helt naturligt att köra lite Spotify och ha Lady Gaga (gratis från PB såklart) som ringsignal. Harry Potter och andra göttiga böcker finns på nätet, alla världens låtar finns på Spotify/Youtube. Hon ser inte något värde i att samla.

 Vad ska man göra? Man får helt enkelt konvertera kidsen till metaldudes. Idag hörde jag om en snubbe som hade 80 st - ja, ÅTTIO fuckin' stycken - versioner av W.A.S.Ps singel "(Animal) Fuck Like A Beast". CJ, du har mött din överman.

//Heino

Kommentarer
Postat av: Calle

Fan da :( Lyssnade på WASP förra veckan ;) I wanna be somebody be somebody COOL :P

2009-05-12 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0