Kylskåp..

Tja!!

Som de flesta kasslerpojkarna vet så har jag alltid varit lite kåt på att kolla i andras kylskåp. Därför tänkte jag att folk som läser bloggen kan ta foto på sina kylskåp så som jag gjort här


Väldigt tomt nu måste jag säga!


Det får bli lite handla i helgen.

Ja som sagt skicka bilderna till mig på [email protected] så ska jag lägga upp de här. Och Elsa jag väntar på bilderna med visitkorten och pattarna!!

Vad ska man säga om CJ idag då? Jo han är en jävla banger!! Ska på homo karate istället för att sticka till stockholm och böga med Heino! Vad e de för still? Skärpning!!!

Jag hoppas på Jenna jameson nu då. Men han har ju aldrig svikit! och inte hon heller för den delen ;).
Då blir de snart sängen för min del med. Börjar kl 05:30 imorron och jobbar till 18:10. Det är ju inventering på stadium. Så de ska bli riktigt sköööjjjj!!!

klatt och betalt

//Böte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0