Mysfredag! Äntligen är veckan slut.

Hej kära läsare, denna tiden jag använder till att skriva detta är den mest heligaste på hela veckan. För nu bruka jag sätta mig och varva ner lite med en öl innan kvällensbravader. Men idag ser det helt annolunda ut började med att Åka hem och hämta lite nytvättad tvätt. För i veckan när jag hade tvättid lyckades båda våra maskiner vara sönder. Hur stor risk är det da? inte stor iaf. Sen tog jag mig hem och satte mig vid datorn. Ska snart slänga mig i duschen och sen blir det lite mat innan det är dax för mysfredag med pojkarna. Ska bli riktigt skönt att ta det lugnt idag så vi kan gå ut hårt imon. Om man kan gå på kvällen vill säga. Hoppas på mycket bra idéer nu ikväll. Lite dåligt med inlägg under dagarna    =( Men den ska vi nog lösa.

Börja bli lite nervös inför morgon dagen

// Babas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0