Postkodmiljonär!!

Ja då va postkodmiljonären avklarad i Halmstad med.. De va väl mest gamlingar som vann. Och de tänker ju bara. "Jag ska sitta på pengarna tills jag dör" Kul!!

Det kommer hända en heldel nya saker på bloggen inom de närmsta veckorna och de kommer även bli en heldel advertising! Riktigt kul faktiskt. 

Gick förbi en ny tattoshop idag. Blev lite sugen på att fortsätta på mina egna tattos. om de är skickliga på sin grej. Tänkte jag skulle kolla upp dom. Idag va de även lårträning på gymet. Så imorron kommer man inte kunna sätta sig på toa. GÖTTT 

Keep up the god work

//Böte

Kommentarer
Postat av: Lev

Nja Sambons farmor vann 146000 som hon har sagt att hon ska dela ut till barnbarnen så alla är inte inbitet snåla ;P

2009-05-10 @ 23:07:25
Postat av: Anonym

Vad klagar du över det var ju gratis KÅV! :D

2009-05-10 @ 23:10:42
Postat av: babas

Har koll på en del som vann och de är faktiskt yngre än mina föräldra så nu ska vi inte sura böte utan vara glad för dem.=)

2009-05-11 @ 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0