Regn ja varför inte!

Det har varit skit bra väder hela dagen till jag ska till gymet. Ja då när jag börjar cykla börjar de självklart att regna. Men man dör ju inte utav lite jävla vatten.. 

Imorron är de möte vid sju hos mig boys! och Heino va förberedd det kommer explodera tankar. Vi kommer ha minst 50 läsare om dagen inom de närmsta veckorna..
Annars har de varit en rätt lam dag idag,

Tränade ett rejält axel pass idag. Måste bara ge ett extra heja Martin, En av de skönaste snubbar jag träffat. 

 http://www.youtube.com/watch?v=zasLD7O7k8s

kolla in den videon!! 

This is one of the kasslerpojkarna over and out!

//Böte

Kommentarer
Postat av: Calle

Manligt att stå i en liten tanga och spänna sig :P

2009-05-14 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0