Testosteron

Ugh, ugh, jag internet använt. Hälsningar från stenåldern. Har inget internet just nu och därför jag gör ganska sporadiska inhopp på bloggen just nu. Har precis varit på styrelsemöte om bloggen, några resultat av mötet kan ni redan se då vi har infört kategorier. Troligtvis kommer ni inom några veckor få se lite nyheter på bloggen.

Imorgon är det göteborgsvarvet. Känner mig just nu ganska degig. Får se hur det går. Vi tar iallfall vatje chans vi får till att promota bloggen och självklart kommer vi ha hyrt in banderollbrudar som kommer hålla en banderoll längs banan med bloggens namn.

I övrigt har det varit en riktig actionhero vecka. Har skjutit hela veckan och sedan blandat upp detta med lite kampsport och är snart en ceritified killing machine. Rundade av veckan med lite orientering samt italiensk glass. 7kt gr8.

Så här går det när man slåss.
Här ser ni resultatet av att gå upp i ringen mot läraren.

Kasslerpojkarna minus en, anno 2009. Scary Babas in the background.

//Jenna

Kommentarer
Postat av: Calle

Är det "Bruise" Willis eller?

2009-05-15 @ 21:25:32
Postat av: Andrea

Jag blir rädd nu...

2009-05-23 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0