The hottest stekare under the sun



What's crackin'? Det är yours truly här, Heino. Nollåttan - nu även medlem i Kasslerpojkarnas slutna och åtråvärda sällskap. Jag ser att föregående talare har försett bloggen med många hilarious inlägg. Underbart att se. Förresten Jens, styr upp din jävla internet connection, t o m en U-landsmänniska som jag tankar Eminem och betalar räkningarna med hjälp av the Internetz.

Nåväl. Jag läser ju många bloggar och mestadels består dem av en vidarebefodrad Youtubelänk med en snärtig rubrik i stil med "50 CALLS OUT RICK ROSS' MOTHER!!! MUST SEE!!". Sådär kort och koncis tänker inte jag vara. Istället vill jag med lite print screen-trolleri visa vad Dagens Nyheters nätupplaga väljer att fokusera på idag, nämligen bacon. Vi alla vet ju att bacon är hårdvaluta i den här lågkonjukturen. Oxfilén har fått maka på sig. DN rycker då ut och uppfyller den journalistiska plikten:




Det är inte svårt att föreställa sig att Sverige lagom till hösten mest liknar en postapokalyptisk Children of Men-värld fylld av baconätande män i flottiga trenchcoats. Ok, over and out. Nu är det dags för gammal hederlig svennefylla. Förfesten har redan börjat, courtesy of Robinson på TV4.

//Heino

Kommentarer
Postat av: Kasslerpojkarna

Hjärtligt välkommen Heino! Sprid bloggen som en hora!

2009-05-09 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0