090909 lite kul...

Hej alla läsare vi behöver nu er hjälp för att ta oss vidare i bloggträsket. Det hela med denna bloggen gick ut på att se hur många läsare vi kunde få per dag. Men det hela har avstannat. Det är här som ni kommer in i bilden! Hjälp en kamrat att få en knuff fram i karriären och en chans att underhålla dig genom bloggen i höst! Gå in och läs, kommentera och framförallt SPRID blogg vidare! Jag kommer vara er evigt tacksam! Om vi ser en stor skillnad i antalet besökare kommer vi anordna en utlottning av nåt gott=)

//Babas

Kommentarer
Postat av: Larsson

Bloggen berör ju mest folk som känner dom som skriver, vilket jag tycker är roligare. Dock är det svårt att sprida den, misstänker att det inte är så många som bryr sig om att läsa den om ingen känner igen det som skrivs/den som skriver =) Ni kanske ska ha fler som skriver på den? Byta upplägg till alternativt bildblogg/videoblogg mer än "bara" blogg. Det har väl varit som förslag också har jag hört =P

Good luck brothers from different mothers! Är ni sugna på kalifornien inlägg så är det bara att hojta till =D

Puss i ljumsken!

2009-09-09 @ 19:37:07
Postat av: Larsson

Bloggen berör ju mest folk som känner dom som skriver, vilket jag tycker är roligare. Dock är det svårt att sprida den, misstänker att det inte är så många som bryr sig om att läsa den om ingen känner igen det som skrivs/den som skriver =) Ni kanske ska ha fler som skriver på den? Byta upplägg till alternativt bildblogg/videoblogg mer än "bara" blogg. Det har väl varit som förslag också har jag hört =P

Good luck brothers from different mothers! Är ni sugna på kalifornien inlägg så är det bara att hojta till =D

Puss i ljumsken!

2009-09-09 @ 19:37:58
Postat av: Calle

När startar calif-bloggen Herr Larsson?

2009-09-09 @ 20:30:50
Postat av: Larsson

Bra fråga, jag tror inte jag orkar införa en, hade nog varit kul men vem fan pallar? =P Hade varit kul om ni körde lite "veckans" eller "månadens" också kanske, partylåtar och sånt som lyfter stämningen!

2009-09-09 @ 20:44:49
Postat av: jimmet

Jag gillar idén med "veckans, dagens, månadens eller årets" :P

Jag hade också velat så videoblogg det är ju det som är inne nu ... aiight:.....pöördy

2009-09-10 @ 08:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0