Fylle sms och 20 cheese...

Ett av det roligaste/mest ångestfyllda momentet dagen efter är att gå igenom skickade sms och samtalslistan;) Som tur var var det inte något att skämas över, men jag hittade ett par konstiga... "Ajjackl" - Ingen aning vad jag skulle skriva men det låg i utkorgen... Och det sista som skvallrade en del om onyckterhet... "Är på 3 häRtän.;) Babas vad hade du gjort om det låg hamburgare över hela golvet? Klart man krälar och rycker åt sig alla burgare som en hemlös, DAH! Gött av McD och göra skitpåsar som inte klarar av 20 cheese, för dem gick väll sönder? Eller hade jag sönder dem? Eller tappade jag bara påsen? Aja, jag hade en kul kväll igår, tror jag!?


Här ser du mitt köttsår babas... Någon som vet något om det?

//CJ


Kommentarer
Postat av: Babas

Om jag har fattat det hela rätt så höll du bara lite i ena änden och sen skulle du flaxa lite med påsen vilket gjorde att den revs sönder=)

2009-09-07 @ 19:10:29
Postat av: Babas

Du hade inte en påse du hade två=)

2009-09-07 @ 20:49:18
Postat av: Calle

Ok ;)

2009-09-07 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0