Konstig människa?

Antligen hade nån väldigt kul åt mig idag. Eller så hade jag mitt livs längsta felringning. Vi pratade i nästan 5 minuter! Väldigt obehaglig människa. Men om man ska se nåt bra i det hela, så fick jag insperation på att fortsätta med mitt senaste projekt "Vit harmoni" eller "vit dröm" kan inte bestämma mig... Men det kan jag ju fundera på ett tag för det lär ju ta nån månad att färdig ställa det hela om inte mer.

Men den bästa ur samtalet kanske va. 
- Vad va det?
- Det var fåglar
- Ååå vad trevligt, vad är du?
- Ja du det var ju fåglar, så känns lite som jag är ute.
- Okej, vad ville du när du ringde?
- Jag ville nog inget för jag har inte ringt dig!

Bara en lite kort del av det mycket givande samtalet...

//Babas

Kommentarer
Postat av: Festarn

Haha, whaat!?

2009-09-14 @ 22:26:02
Postat av: Calle

Hehe, sånt ska du ju spela in!

2009-09-15 @ 08:02:23
Postat av: Böte

Vit harmoni låter bättre!! är de coke ;) som man säger??

2009-09-15 @ 08:24:38
Postat av: Calle

Tycker mer att det låter som något som Adde H kanske skulle sagt ;)

2009-09-15 @ 11:21:28
Postat av: Babas

Hehe ja men vem tänkte att man kan spela in det. tror faktiskt inte det går på den modellen jag har nu. Nä det är inte coke det är bara en miljö som ska få mig att finna ro!

2009-09-15 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0