Lyckades för första gången=)

Idag gjorde jag det som för mig verkade omöjligt.... Jag lyckades att få pastan perfekt. Var så glad att jag nästan skulle kunna tänka mig att bara äta pastan. Men i med att man älskar kött så fick det bli lite sådant också. I övrigt har dagen varit som en helt vanlig dag har alldeles för mycket att göra men få inte nåt gjort. Men lyckades iaf hinna med en sväng inne i stan. Där ifrån fick jag med mig en rock som jag fastnade för i lördags. Kändes väldigt mig fast kanske ändå inte. Här kommer iaf en bild på den.



Skriver väl det som inte verka vilja försvinna från mitt huvud.
"Hjulen snurra men hamstern är död"

//Babas

Kommentarer
Postat av: Calle

Är pallen en del av "vit harmoni"? Nice rock btw, du ser lite ut som en hulligan ;)

2009-09-16 @ 21:33:59
Postat av: Larsson

Måste fråga, "hjulen snurra men hamstern är död"? Springer hamstern i flera hjul samtidigt eller hur ligger det till? "Hjulet snurrar men hamstern är död" kan man väl säga i fallet om detta inlägget hahahaha =D

2009-09-17 @ 07:45:25
Postat av: Festarn

Stiligt dude! =)

2009-09-17 @ 11:13:32
Postat av: Babas

Här kommer lite svar på era frågor. Det här med flera hjul det har jag också funderat på men det säger så i en reklam på radion och den har verkligen fastnat i mitt huvud säger nog den lika mycket som jag sa "det är najs" innan.

Pallen var väl starten på det hela=)

2009-09-17 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0